Повернення
Правила повернення товарів
Товари що були замовлені “під замовлення” виготовляються під кожного клієнта, виходячи з його побажань у виборі оббивки та кольору, а іноді – і розміру, тому поверненню не підлягають. Тільки у випадку неякісного товару, при отриманні, а також після отримання протягом 3-х днів, Ви можете відмовитися від товару. Що стосується інших товарів, повернення протягом 14 днів після отримання.
ЗАКОН УКРАЇНИ Про захист прав споживачів
…
Стаття 13. Право споживача у разі укладення договору на відстані
…
5. У разі коли інше не передбачено договором, споживач не має права розірвати договір, укладений на відстані, якщо:
…
3) договір стосується виготовлення або переробки товару на замовлення споживача, тобто якщо товар не може бути проданий іншим особам або може бути проданий лише з
істотними фінансовими втратами для продавця (виконавця)
Для поверенння товарів, Покупець має написати лист на повернення (форму листа надає Продавець) або в паперовій , або в електроній формі.
Правила повернення коштів
Після повернення товарів, Продавець зобов’язується повернути фактично сплачені за товар грошові кошти в термін до 3х днів.
Якщо оплата була готівкою – повернення буде теж готівкою, при пред’явленні фіскального чека або товарної накладної.
Якщо оплата була з розрахункового рахункe Iban – повернення буде саме на той розрахунковий рахунок.
Якщо оплата була карткою – повернення буде саме на ту картку, при пред’явленні номера картки, кода ЄДРПОУ покупця, ПІБ покупця.
Заміна товара
За згодою сторін, Продавець може замінити товар на інший.
Повернення вартості доставки
Вартість доставки товару від Продавця до Покупця і від Покупця до Продавця у випадку повернення якісного товару – не здійснюється. В цьому випадку всі витрати на доставку несе Покупець.
Якщо Покупець повертає неякісний товар (виробничій брак) – Продавець компенсує Покупцю або сплачує всі пов’язані з цим транспортні витрати.